čtvrtek 10. dubna 2014

Better World Books


V nové rubrice Knižní projekty bych Vám ráda představila jednu úžasnou stránku. Mnozí z Vás ji znají, ale pro ty z Vás, kteří o BetterWorldBooks nikdy neslyšeli a čtou rádi v angličtině, nebo chtějí začít, jsem sepsala tenhle článek.

BWB funguje jako e-shop s knihami. Ale ne jen tak ledajaký. Zaměřím se na tu zajímavou stránku. Na tomto webu můžete najít použité knihy za skvělou cenu. To je první plus. Chcete vědět další? Poštovné je ZDARMA. Do celého světa. Platba je přes Paypal a nebo jednoduše kartou online. Doručení je cca do 3 týdnů, ale znáte to :) Po odeslání knihy Vám navíc přijde krásný mail, kde ,,kniha" Vám píše, jak moc je ráda, že jste si zvolili právě ji.


A aby toho nebylo málo, pokaždé, když zakoupíte knihu, vy knihu i zároveň darujete. Tedy ne osobně Vy, ale BWB. Daruje knihu tam, kde je to potřeba. Takže když to shrnu - Vy získáte levně knížku + úžasný pocit, že jste koupí udělali radost a dobrý skutek. A to je pocit k nezaplacení. 

Osobně si myslím, že je to skvělý projekt, který mi doslova učaroval. Udělat radost sobě a zároveň někomu dalšímu je krásné. V mém wishlistu 2014 v What-to-do-listu jste se mohli dočíst, že bych ráda konečně začala číst anglicky. Díky BWB jsem splnila pomyslný první bod - objednala jsem si knihu v angličtině :)

Záměrně jsem vybírala knihu, která u nás v češtině nevyšla. Důvod? Kdybych si koupila knihu v Aj, která u nás vyšla i v češtině...znám se. Líbila by se mi a chtěla bych ji i v české verzi. Já a moje peněženka, společně s bankovním účtem jsme se shodli, že je to zbytečnost.
A koho jsem si to vybrala jako svoji první anglickou knihu?


Incarnate od Jodi Meadows, která mne zaujala svou obálkou a anotací. A taky tím, jak rozlišné názory na ní panují :)) Pokud bude i kniha psána způsobem, jako je anotace, tak to vypadá na lehké čtení :) Přiznávám - angličtinu miluji, ale bohužel na základní škole jsem musela studovat němčinu a na střední na ni taky nebyl prostor. Proto bych ráda i touto formou zlepšila svůj level anglického jazyka. Více o knize si můžete přečíst ZDE :)
Nemůžu se dočkat, až mi Incarnate přijde. Samozřejmě se s Vámi hned podělím o první dojmy :)
Zaujalo Vás BWB, nebo dokonce už máte zkušenost? Budu ráda za každý komentář :)

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. To ano, už se nemůžu dočkat výplaty, ta to jistě taky ocení :D

      Vymazat
  2. Z Better World Books jsem si už objednávala a to dvě knihy - Suicide Notes od Michaela Thomase Forda a Irises od Francisa X. Storka. :3
    Jediné, co mě zklamalo bylo, že jak to bylo z knihovny, tak u Irises je přebal PŘILEPEN ke knize. (A zrovna pod přebalem je ta kniha táááák pěkná.)
    Ale jinak úžasná služba. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za jak dlouho Ti prosím přišly knihy, jestli si ještě vzpomeneš?
      Jej, tak to je škoda :( aspoň, že nebyly nijak poničené :)
      Já už tu natěšená čekám, až přijde :D

      Vymazat
  3. Ahoj, přišla ti už kniha? Chystám se taky jednu objednat:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, sakra! :D Děkuju za komentář, úplně jsem zapomněla postnout článek o tom, že knížka dorazila...
      Objednala jsem ji 9.4. a přišla 29.4.2014 :) Odpovídala stavu použitá, dobrý stav...i když teda... trošku ošoupaná a trochu rozpadlá vazba. Zítra večer bych se snad měla dostat k tomu ji vyfotit a dát to na blog :)

      Vymazat
    2. Ahoj, děkuju za odpověď. Blog sleduji tak si to pohlídám. :-) Hezký den.

      Vymazat
    3. Ahoj,

      není zač. Jen se omlouvám, dnes už nestíhám, takže článek bude zítra večer. Pořád jsem jsem jen v práci, asi o volnu napíšu více článků a nastavím automatické zveřejňování :))
      I já přeji hezký den :)

      Vymazat