úterý 6. května 2014

Rozhovor s autorkou Lauren Oliver

Mini rozhovor s autorkou: LAUREN OLIVER


V mém wishlistu 2014 jste se mohli dočíst, že bych ráda udělala rozhovor s nějakým knižním autorem. Nemusela jsem se dlouze rozmýšlet a oslovila Lauren Oliver. 



Velmi krátké info o Lauren:

Její vlastní jméno je Laura Schechter, narozena v New Yorku v roce 1982. Pochází ze spisovatelské rodiny a ke psaní byla vedena už od mala. Je závislá na kávě, zábavě a džínách :).
V současné době bylo přeloženo do českého jazyku 5 knih.

Chvíle před koncem, Panika, Delirium, Pandemonium a Rekviem

A teď už k otázkám (a hlavně k odpovědím)! :)

1. Když píšeš knihu, inspiruješ se lidmi kolem sebe nebo postavám vymýšlíš charakter?
Určitě jsem inspirována lidmi kolem sebe, ale žádná postava není přímá kopie těchto lidí. Všechny postavy jsou individuálně zcela vymyšlení jedinci, kteří se potulují v mé hlavě. :)

2. V současné době u nás v ČR vyšla Tvá kniha - Panika, která sklidila u fanoušků nadšený ohlas. Pracuješ teď na nějaké knize, na kterou se můžeme těšit?
STÁLE pracuji na nějaké knize. Občas na více najednou. Moje první kniha pro dospělé má jméno Rooms a vyjde tenhle podzim! 

3. Pamatuješ si na to, jak ses cítila, když jsi držela v rukou svou vlastní vydanou knihu?
Bylo to neuvěřitelné. Vůbec se nezdálo, že je to doopravdy. Je to naprosto vzrušující, když se do Vašich rukou dostane Vaše první
kniha.

4. Je něco, co bys poradila začínajícím spisovatelům?
Číst, co to nejvíc jde a psát, co to nejvíc jde.

5. Když odbočíme od knih - máš nějakého domácího mazlíčka?
Mám kočku, která se jmenuje Percy a štěňátko Rufuse.



Lauren moc děkuji za rozhovor a musím říci, že je to neuvěřitelně milá a vstříčná osoba! :)

Doufám, že se Vám rozhovor líbil, i přes to, že byl krátký.



5 komentářů:

  1. Super rozhovor. :) I přes to, že autorku zatím moc nemusím, se podle odpovědí zdá jako milá, takže jí dám asi další šanci s Panikou. Závidím jí kočku Percy, já chci taky! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      :D
      Já zas nebyla moc nadšená Panikou :D Ale tak snad se bude líbit :)
      Můj had se zas jmenuje Hádes :D s Percym by si asi nerozuměl :D

      Vymazat
  2. Pěkný rozhovor. Trochu si teď připadám, že je píšu moc dlouhé.....
    Jinak máš krásný blog:).
    Měj se krásně a spoustu úspěchů!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)
      Já udělala naschvál krátký, protože jsem nechtěla moc Lauren zdržovat. Umím si představit, že takových e-mailů má denně spoustu :)
      Ještě jednou děkuji! :))

      Vymazat
  3. Jedna z mých oblíbených autorek. Děkuji za možnost se o Lauren dozvědět něco více.

    OdpovědětVymazat